Another paint on the wall…

Een tijdje geleden kwam ik op het idee om te proberen een reeks foto’s te maken waarbij graffiti en tags  centraal staan. Soms is graffiti zeer mooi en bewonder ik die gasten dat ze zomaar allerhande tekeningen uit hun mouw schudden, andere keren erger ik mij eraan omdat het wat gekrabbel is op de gevel van een anders toch wel mooi gebouw… Alle foto’s die ik genomen heb, trokken mij op de één of andere manier sterk aan, soms door de graffiti zelf en soms door de sfeer die er hangt op de locatie, die probeer ik dan zoveel mogelijk weer te geven zoals ik die aanvoelde op de moment…

 

Foto gemaakt in Doel, het dorpje dat moet verdwijnen voor een uitbreiding van de haven die er waarschijnlijk nooit zal komen…

 

Genomen in Gent tijdens een wandeling in mijn eentje, graag loop ik gewoon maar wat rond en zie ik wel wat er iets kan worden en van deze was ik tevreden qua onderwerp en sfeer…

Lang, heel lang geleden dat ik mijn blog nog eens bijgewerkt heb, maar nu ben ik terug met nieuw materiaal… Onderstaande foto is genomen tijdens onze citytrip naar Parijs vorige maand.  100% Graffiti is het niet, eerder tags, maar de plaatsing ervan en de positie van de nogal ‘speciale’  reiziger of dakloze trok mij sterk aan om de foto te maken en deze dus ook aan deze serie toe te voegen…

~ door Sven op mei 3, 2010.

Geef een reactie

 
