Gent Zeehaven

Af en toe probeer ik eens het havengebied van Gent te verkennen in de hoop interessante zaken te zien waar een foto inzit. Dit is niet altijd eenvoudig, aangezien je de straten van het havengebied normaal gezien niet in mag. Dus.., moeten we andere oplossingen zien te verzinnen, om toch eens een schip of ‘mooi’ bedrijf te fotograferen…

 

De Marida Marigold met op de achtergrond een deel van de silo’s van Eurosilo.

 

De Feyza voor het recycling bedrijf Van Heyghen, ik denk dat daar menig fotograaf zich zou kunnen uitleven, ik zeker. Maar de vraag is, hoe verkrijg je toegang tot zulk een bedrijven? Ondanks de vrij saaie lucht ben ik wel tevreden met het resultaat, alleen de kraan links in beeld stoort mij een beetje…

 

De Alexandra voor staalreus Arcelor Mittal, voorheen bekend als Sidmar of voluit Sidérurgie Maritime

~ door Sven op mei 4, 2010.

Geef een reactie

 
