De durf om aan iets te beginnen…

Nu ik mij toch verveel door een rugblessure dat in de volksmond ’t verschot blijkt te zijn.., heb ik de tijd om eens in enkele oudere fotomappen te neuzen om te zien of er nog iets bruikbaars inzit…

Onderstaande foto heb ik enige tijd geleden gemaakt toen ik een weekendje in Dinant was om de verjaardag van mijn vriendin te vieren… 🙂   Deze trok mij aan omdat ik elke keer als ik er kom even stop om de klimmers gade te slaan die zich via uitstekende stenen en scherpe rotspunten een weg naar boven zoeken… Zelf zou ik zoiets wel eens graag doen maar afgezien van enkele klimmuurtjes heb ik nog niet veel beklommen… Dit  is toch ook een van de dingen die min of meer op mijn to do lijstje staan omdat ze een bepaald soort durf vereisen waar ik misschien wel over beschik maar tezelfdertijd toch steeds vooruit worden geschoven als “ooit ga ik…” 

~ door Sven op mei 17, 2011.

Geef een reactie

 
