Dromen tussen American muscle cars

Afgelopen zondag niet echt wetende wat doen het internet zitten afspeuren op zoek naar een plaats of evenement dat de moeite waard was om te bezoeken en als het even kon ook enkele foto’s te nemen. Veel interessante dingen kwam ik niet tegen tot ineens ‘Springmeeting 2011 ingericht door Speedshop Belgium’ verscheen. Nu ben ik zoals elke zichzelfrespecterende man vrij gek van auto’s en in het bijzonder als die ook nog eens over een overvloed aan pk’s beschikken… Bijgevolg kon ik niet beter terechtkomen dan op een treffen van Amerikaanse wagens 🙂 Het gebrul van hun V8 motoren overklast naar mijn mening het geluid van veel Italiaanse pk rommel… Maar uiteraard ieder zijn smaak en voorkeur… In de drukte toch een poging gedaan om enkele foto’s te nemen waar niet teveel armen, benen en andere camera’s opstaan… Hieronder de eerste resultaten 🙂

Nu weet  iedereen dat zulk een wagens financieel totaal niet interessant zijn, 1 exemplaar verbruikt bijna evenveel benzine of lpg dan een vliegtuig maar toch zijn ze prachtig om naar te kijken en te luisteren… En ondertussen stilletjes dromen om ooit zelf zo een exemplaar te bezitten dat ik dan ook trots kan gaan tonen op een treffen… 🙂 In de loop van de week zullen er misschien nog enkele foto’s bijkomen die de moeite waard bevonden zijn om te publiceren…

Onderstaande foto is in principe mislukt maar toch wou ik een poging doen om hem zodanig te bewerken hij “toonbaar” is… Het was daar vrij moeilijk fotograferen, de lichtomstandigheden waren verre van optimaal, het  A-Team busje dat een pak bezoekers trok die waarschijnlijk allemaal terugdachten aan hun kindertijd.., ik die nog heel wat te leren heb… Toch moest ook ik denken aan de tijden waarin ik er steevast voor zorgde op tijd voor de tv te zitten om de helden van The A-Team de slechteriken een pak slaag te zien geven… 🙂

~ door Sven op mei 24, 2011.

Eén reactie to “Dromen tussen American muscle cars”

  1. nice ! greatzz philip (the A-team busje belgium)

Geef een reactie

 
