Me Vs Rolly 1 – 1

Mijn meest recente poging om honden te fotograferen, de vorige pogingen waren niet echt om over naar huis te schrijven vandaar dat ik deze nooit op het net geplaatst heb. Deze keer ben ik iets tevredener met het resultaat vooral omdat deze hond (Rolly) nog een vrij gewillig model was.., met mijn eigen honden ervaar ik het als quasi onmogelijk om ze een ietwat fotogenieke pose te laten aannemen, niet dat ze te dom of te lelijk zijn maar die beesten blijven veel te ontstuimig als ze mij zien. Met Rolly heb ik een deal kunnen sluiten, 335 keer de bal weggooien of schoppen en enkele foto’s in de plaats…   

De polaroid uitvoering heb ik gekozen omdat het vooral leuke snapshots zijn en niet direct een staaltje van hoogstaande fotografie… 🙂

~ door Sven op mei 28, 2011.

Eén reactie to “Me Vs Rolly 1 – 1”

  1. den eersten foto van de Rolly is de max

Geef een reactie

 
