Planckendael en zijn inrichting…

Iedereen kent de vierkante voor sommigen lelijke aanblik van de Land Rover Defender… Deze kwam ik tegen tijdens een uitstapje in Planckendael, de exacte uitvoering wist ik niet te achterhalen… Wat ik wel wist is dat ik deze Defender in de geënsceneerde scene wou vastleggen op foto, want de ontwerpers van het park hebben schitterend werk geleverd in het Afrika continent, men zou zich er zo in de jungle of brousse wanen… 🙂 Later volgen de foto’s van de dieren die ik deftig weten te fotograferen heb…

~ door Sven op mei 30, 2011.

Eén reactie to “Planckendael en zijn inrichting…”

  1. Supermooi !!!

Geef een reactie

 
