Boy…

De eerste foto gemaakt tijdens een wandeling van mijn hond en mij… Met succes genomen door mijn vriendin..,  Boy is al enkele maanden bij ons, komt uit het asiel en zou een kruising tussen een Border Collie en Jack Russel moeten zijn… 🙂 Jammer van zijn naam die ik eigenlijk niet zo graag hoor, maar hij is bijna 2 jaar oud dus denk ik dat het onverstandig zou zijn om hem nu nog een andere naam te geven.  Nadat mijn vorige honden nogal onverwachts gestorven zijn kwam ik tot de vaststelling dat ik zeer weinig foto’s als aandenken had omdat ik het steeds bleef uitstellen… En, van uitstel komt wel degelijk afstel, tot het te laat is en dan heeft men spijt… Dus bij deze de eerste foto samen 🙂

~ door Sven op juni 4, 2011.

Geef een reactie

 
