Buzz Lightyear to the rescue…

Een projectje waar ik eens aan begonnen ben op een regenachtige dag, ik had het idee om iets met speelgoed te doen nadat ik op het internet toevallig op een site terechtkwam waar allerhande speelgoed in scene geplaatst was om het geheime leven van speelgoed uit te beelden… Mijn oorspronkelijk onderwerp moest een Wall-E figuurtje zijn maar deze zijn bijna niet meer verkrijgbaar, dus in afwachting heb ik Buzz Lightyear gebruikt…  Camera op statief, de kamer verduisterd en dan met enkele ledlampjes het onderwerp proberen te belichten… 🙂

~ door Sven op juni 17, 2011.

Geef een reactie

 
