Nikon Coolpix P300

Eindelijk heb ik een compactcamera voor erbij aangeschaft, er gaat niks boven de kwaliteit van een reflex maar uit praktische overwegingen wou ik toch nog een compactje die kwalitatief niet te veel moet onderdoen voor mijn dslr en waar ik ook de mogelijkheid heb om deze handmatig in te stellen…Na vrij veel reviews en testshots bekeken te hebben de knoop doorgehakt en deze namiddag dus de Nikon P300 aangekocht bij Art & Craft te Gent waar mijn huidige dslr en bijhorende objectieven ook vandaan komen en zoals gewoonlijk ben ik opnieuw zeer tevreden van de service en klantvriendelijkheid… 🙂 Binnenkort zullen er wel enkele foto’s gemaakt met mijn nieuwe aanwinst verschijnen op deze blog… 🙂

Helder NIKKOR-objectief van f/1.8 met een ultragroothoek van 24 mm

CMOS-beeldsensor van 12,2 megapixels met belichting via de achterzijde

Belichtingsstanden (P/S/A/M)

Full HD-filmopnamen (1080p)

Enkele van de specificaties…, een foto zelf kan ik er niet direct bijplaatsen maar hij ziet er naar mijn mening strak en sober uit zonder al te veel toeters en bellen…

~ door Sven op oktober 1, 2011.

Eén reactie to “Nikon Coolpix P300”

  1. Ben benieuwd naar de foto’s!

Geef een reactie

 
