De wondere wereld van het macroleven…

Eerste macroshots, vrij tevreden van de kwaliteit… 🙂 Allen zijn ze lichtjes bijgewerkt in Photoshop, de macrofunctie van de Nikon P300 geeft voor mij best aanvaardbare resultaten en bijgevolg zal ik mij in dit onderdeel van de fotografie ook iets meer gaan verdiepen… 🙂

~ door Sven op oktober 3, 2011.

5 Reacties to “De wondere wereld van het macroleven…”

  1. Flink gewerkt boebie 🙂

  2. P.s. Wa ge in de macro allemaal al ni vindt é :p

  3. Mooi maar ‘k denk dat je met je ander toestel met goeie macro-lens beter moet kunnen. Ik heb me hier voor ingeschreven: http://www.belgiumdigitallite.com/programma/natuur-landschaps-en-macrofotografie/

  4. Mooi. Maar ik denk dat je met je ander toestel met een ggoeie macrolens beter moet kunnen.

    Ik heb me hier voor ingeschreven: http://www.belgiumdigitallite.com/programma/natuur-landschaps-en-macrofotografie/

  5. Mooi!

Geef een reactie

 
