Inter-Beton

Het was alweer een hele tijd geleden dat ik het Gentse havengebied nog eens bezocht heb en gisteren was het dus zover, al was het vrij vluchtig… Veel tijd had ik niet echt maar toch net iets teveel om mij verder te vervelen… Was ik maar vroeger vertrokken, van de voormalige Inter-Beton centrale gelegen in de Oude Dokken schiet niet zoveel meer over… Maar wel genoeg om enkele herinneringen op de sensor vast te leggen…  Ik weet eigenlijk niet of ik nu al dan niet blij moet zijn met de plannen voor het herwaarderen van het gebied… Ik heb iets met sommige oude verlaten gebouwen en voor mij zouden die mogen blijven bestaan tot de tand des tijds beslist om er een einde aan te maken… Het is eigenlijk bij maar bij 1 bruikbare foto gebleven, de weersomstandigheden en plots tijdsgebrek zorgden ervoor dat ik mijn bezoekje vrij snel moest staken. Hopelijk kan ik binnenkort nog eens terug om met iets meer beeldmateriaal huiswaarts te keren…   🙂

~ door Sven op oktober 8, 2011.

Geef een reactie

 
