Inspiratie gezocht & gevonden

Verlof, druilerig herfstweer en verveling zorgden voor deze ingeving. 🙂 Gisteren in allerijl een ‘houten mannequin’ gaan zoeken voor dit projectje… Dan vandaag de camera nog maar eens ter hand genomen… Dit was ook alweer even geleden, gebrek aan uitvoerbare inspiratie was het grootste struikelblok, ideeën genoeg maar deze waren zeker niet altijd haalbaar, beperking in materiaal, financiële beperkingen, dit jaar al 15 dagen Almería en 4 dagen Parijs gedaan maakten dat ik effe niet meer wist van welk houten pijlen maken op creatief vlak. Dus nu zal ik rond dit houten figuurtje proberen een zekere reeks te maken om de trieste winterdagen te passeren… 🙂 De kerstperiode en een goeie vriend die vader geworden is zorgden alvast voor de eerste shots… 🙂

~ door Sven op december 14, 2011.

4 Reacties to “Inspiratie gezocht & gevonden”

  1. e derde geniet mijn voorkeur, en dan de eerste. Hopelijk is mijn toestel snel terug uit onderhoud zodat ik ook weer aan de slag kan!

    • Merci, ikzelf vind de 1ste eigenlijk de sterkste 🙂 maar ben al tevreden dat ik tenminste terug in actie geschoten ben…
      Sensor laten reinigen? Zou dat eigenlijk ook eens moeten laten doen maarja nu ik de reflex weer meer wil gaan gebruiken (je blijft er toch de beste resultaten mee behalen 🙂 ) zal het er waarschijnlijk niet snel van komen…

  2. Ik ga voor de 3de, alhoewel de andere er ook mogen zijn hoor ! Getuigt in elk geval van creativiteit…

  3. Mooooi! ‘k Voel mij al helemaal in kerstsfeer 🙂

Geef een reactie

 
