Shaftesbury Theatre, London

Foto van enkele weken geleden tijdens een uitstapje naar Londen, ondanks het feit dat we best tijd genoeg hadden om foto’s te nemen zijn de meeste niet echt spectaculair, slechte weersomstandigheden + ik vertrouwde weliswaar iets teveel op mijn nieuwste aanwinst, de Nikon P300. Deze geeft best goede resultaten voor een compactcamera maar ik denk dat mijn verwachtingen iets te hoog lagen… Ik wou vooral minder gewicht en zakken meesleuren maar niet veel inboeten op kwaliteit. In het eerste ben ik zonder problemen geslaagd, in het tweede iets minder…  Dus bij deze heb ik 1 belangrijke les geleerd, liever wat meer materiaal meesleuren en achteraf tevreden kunnen terugblikken als ik de resultaten zie… Conclusie: Deze gaat niet meer op uitstap zonder zijn vertrouwde slr… 🙂 De P300 is door zijn compacte omvang vooral handig om steeds bij te hebben in de wagen om geen onvoorziene omstandigheden te hoeven missen, maar voor het geplande serieuzere werk zal ik geen voorrang meer geven aan comfort. 🙂

~ door Sven op december 16, 2011.

Geef een reactie

 
