Metz mb44 AF-1 voor Nikon

Straks mijn laatste nieuwe aanschaf ophalen bij Art & Craft te Gent. Dit is voor die momenten waarbij ik toch net iets meer licht nodig heb.., na het lang te ontkennen moet ook ik toegeven dat een flitser onontbeerlijk kan zijn voor bepaalde onderwerpen… Deze is niet zo spectaculair maar voor hetgene ik er wil mee aanvangen normaal gezien ruim voldoende…  En zo breidt het materiaal zich stilaan uit… 🙂

~ door Sven op januari 14, 2012.

7 Reacties to “Metz mb44 AF-1 voor Nikon”

  1. ‘k Heb me ook een cadeautje gedaan vorige week: een statief en driewegkop.
    http://www.fotorubens.be/photo/tripods-monopods-photo/cullmann-55290-magnesit-528q-alu-tripod-quickshift
    http://www.fotorubens.be/photo/tripod-heads-and-accessories-photo/velbon-phd-51q-3-wegs-statiefkop-met-snelkoppeling

  2. ‘k Heb me ook een cadeautje gedaan vorige week: een statief van Cullmann en een driewegskop van Velbon.
    http://www.fotorubens.be/photo/tripods-monopods-photo/cullmann-55290-magnesit-528q-alu-tripod-quickshift
    http://www.fotorubens.be/photo/tripod-heads-and-accessories-photo/velbon-phd-51q-3-wegs-statiefkop-met-snelkoppeling

  3. ‘k Heb me vorige week ook een cadeautje gedaan: een statief met een driewegskop

    • Knap 🙂 een statiefje heb ik ook, maar is niks speciaal, Velbon cx300 dacht ik, voldoet voor hetgene ik er mee doe… Zeer handig maar sleur het niet dikwijls mee… Wanneer komt uw blog online..? 🙂

      P.S nu is het voor een tijdje gedaan met fotomateriaal kopen… 🙂

      • De plannen zijn er maar ‘k moet een goeie manier vinden om mijn panoramafoto’s weer te geven. En dat in Drupal dan, ‘k ben niet zo’n WordPress-fan.

      • Nja, ik vond WordPress er gewoon strak en degelijk uitzien in tegenstelling tot veel andere blogsites maar in het begin dat ik het gebruikte was het wel niet echt eenvoudig… Ale dan blijf ik nog ff in ‘blijde verwachting’ 🙂

  4. ja en zo groeit dat langzaam aan verder en verder…

Geef een reactie

 
