Trapped in a graffiti environment…

Na de vliegtuigen in het museum ook mijn eerste persoon proberen te fotograferen met flits, al een geluk dat mijn vriendin graag eens meewerkt… 🙂 Veel opnames heb ik niet gemaakt maar deze leek mij wel iets… Daarna in PS het contrast een beetje aangepast… Commentaar of kritiek mag best want werken met een opzetflitser is nog helemaal nieuw voor mij… 🙂

~ door Sven op januari 21, 2012.

2 Reacties to “Trapped in a graffiti environment…”

  1. Was flitsen hier wel nodig? Haar gezicht lijkt me een beetje onnatuurlijk. Maar ik hou wel van kleurtjes!

    • Wel ik moet het flitsen nog allemaal leren… 🙂 nodig was het wel want het was daar te donker en uit de hand was een scherpe foto niet meer mogelijk… De huidskleur was eerst wat te wit en heb dit een beetje aangepast. Hiervoor kan ik wel wat tips gebruiken… 🙂

Geef een reactie

 
