Lichtfestival Gent 2012 , Lightfestival Ghent 2012

Eindelijk kan ik enkele foto’s van het Gentse Lichtfestival 2012 op mijn blog plaatsen. Door omstandigheden had en heb ik een pak tijd tekort…
Eenvoudig fotograferen was het zeker niet, was het vorig jaar iets té koud dan was het nu iets warmer maar een verschrikkelijke overrompeling… Aangezien ik enkel de zaterdag kon gaan maakte dit het bekijken en fotograferen niet echt eenvoudiger, net zoals ik hebben veel mensen waarschijnlijk alleen maar echt de tijd op zaterdag om iets te gaan doen…  Al bij al ben ik tevreden met het resultaat… 🙂

Een goede compositie bepalen was niet altijd even gemakkelijk, dus eens ik een plekje gevonden had om mijn statief neer te planten ben ik er ook gebleven, onderstaande foto’s zijn van het oude Postgebouw, steeds in een andere uitvoering van het lichtspektakel maar wel steeds dezelfde compositie…

~ door Sven op februari 1, 2012.

5 Reacties to “Lichtfestival Gent 2012 , Lightfestival Ghent 2012”

  1. amaai sven je hebt echt talent,super mooie foto’s je moet er echt iets mee gaan doen,super gewoon!!!!!

  2. Knap gedaan Sven! Ik ben er jammer genoeg niet geraakt.

  3. Schitterende beelden, heerlijk genieten!

  4. Ik heb al zovele reeksen gezien van het Lichtfestival… zelf ben ik er niet naartoe gegaan, maar de foto “Telephone”… echt super!

    • Bedankt voor de mooie en goede commentaren… 🙂 Ja het Lichtfestival, denk eerlijk gezegd niet dat ik nog naar een volgende editie zal gaan, ’t was echt iets té… de foto met ‘Telephone’ was een compromis dat ik moest sluiten omdat er zich maar mensen bleven verdringen voor die telefooncel dus is dit het uiteindelijke resultaat geworden. een bewuste verplichting waar ik achteraf zelf ook zeer tevreden van ben… 🙂

Geef een reactie

 
