Een klein succesje…

Een klein persoonlijk succesje en hoe snel een mens tevreden kan zijn… 🙂 Laastleden kreeg ik een mailtje van Digifoto Starter met de vraag of ik wou meewerken aan hun rubriek. Ze hadden hun oog laten vallen op een foto die ik ingezonden had voor een fotowedstrijd, dus mocht ik een stukje schrijven over hoe en waar ik deze foto genomen had. Ook mocht ik enkele tips vermelden voor beginnende fotografen (waar ik mijzelf zeker nog bijreken) en uiteindelijk afsluiten met een woordje over mijzelf… Voor wie interesse heeft via onderstaande link  kan men het artikeltje vinden… http://www.digifotostarter.nl/content/uitleg-bij-de-foto-sven-dua

~ door Sven op februari 4, 2012.

Geef een reactie

 
