Fotowedstrijd Thomas Cook, thema Spanje

Dit jaar had ik er een zaak van gemaakt om mijn eerste fotowedstrijd te winnen, bij deze is dit dus ook het geval geweest… Deze namiddag een email gekregen met het nieuws… De prijs een gps Mio Moov Spirit 500. Dat ik hiermee zeer tevreden ben hoef ik waarschijnlijk niet meer te vertellen, maar het gaat mij vooral om het feit dat ik gewonnen heb en iets minder om de prijs… 🙂

~ door Sven op februari 7, 2012.

4 Reacties to “Fotowedstrijd Thomas Cook, thema Spanje”

  1. Proficiat!
    Dat gevoel van jou ken ik, tof hé

  2. Gefeleciteerd hoor!
    Ik wil bij deze een tip meegeven om je helemaal uit te leven in de fotografie van oude en verlaten bedrijfssites, bruggen, en terreinen.
    Even ‘urban exploring’ of urban adventures googlen en je merkt meteen dat dit een oneindige vorm is van fotografie zonder dat het ooit saai wordt.
    Nog een tip; zorg ervoor dat je oude panden nooit alleen bezoekt mbt veiligheid en onverwachte bezoekjes van security ed. .
    Mvg, Charlotte

    • Merci, 🙂

      ja ik heb zeker wel interesse voor urban fotografie,maar hou mij er nog niet echt mee bezig vooral omdat ik er dan meestal alleen zou moeten op uit trekken…
      Er staan er enkele op men verlanglijstje, misschien mettertijd… 🙂

Plaats een reactie