Best of…

Soms krijg ik eens de vraag wat ik zelf als één van mijn beste foto’s zie… Moeilijk om direct op te antwoorden aangezien ik hier alleen maar iets publiceer waar ik zelf tevreden mee ben… Dus heb ik een soort top 15 gemaakt met foto’s die ik min of meer ‘verkies’ boven de andere… Niet iedereen zal zich hier in kunnen vinden maar dit is dan ook louter persoonlijke smaak deels bepaald door het onderwerp of door de manier waarop ik het beeld verkregen heb…  🙂 Er zijn er nog die ik hier zou willen bijplaatsen, maar het moet ergens stoppen dus hou ik het bij deze 15… 🙂

~ door Sven op mei 12, 2012.

2 Reacties to “Best of…”

  1. … geweldig mooie foto’s!

  2. Ik heb mijn favorieten gekozen! Knappe staaltjes!!!

Geef een reactie

 
