Moneytalks

Nu zat ik deze namiddag ff in de tuin, aangezien het eens 5 minuten zonnig was en kreeg ik een origineel idee… Bleek achteraf dat het idee uiteindelijk helemaal niet zo origineel was want op het internet kom ik na enkele minuten zoeken een veelvoud van mijn foto tegen…Jammer, maar aangezien we tegenwoordig toch steeds creatiever met ons geld moeten omspringen ben ik toch best tevreden van mijn poging… Dus nu heb ik er nog iets mee gedaan voor ze letterlijk en figuurlijk ‘mijne zak uitvliegen.’ 😀

~ door Sven op mei 12, 2012.

Eén reactie to “Moneytalks”

  1. Alles is waarschijnlijk al eens gefotografeerd of uitgewerkt maar je hebt deze toch maar zelf bedacht.

Geef een reactie

 
