Dogs just wanna have fun…

En de honden waren blijkbaar ook best tevreden met het mooie weer vandaag… 🙂 Ondertussen bijna 2 jaar geleden zijn Eros en Boy vanuit het asiel bij ons terechtgekomen, de eerste dagen waren ze vrij schuchter en soms zelfs bang, vandaag is daar helemaal niets meer van te merken… 🙂 (Al duurde dat uiteraard geen 2 jaar 😀 ) De ene al bereidwilliger dan de andere om te poseren  maar feit is dat ik wellicht nooit een beroemde dierenfotograaf zal worden want het is veel moeilijker dan het lijkt, althans voor mij… 🙂 En voor de oplettenden onder ons,  ja ik weet dat het gras best eens af mag maar voor deze foto’s leek het mij wel gepast… 😀

~ door Sven op mei 14, 2012.

2 Reacties to “Dogs just wanna have fun…”

  1. Heel leuke beelden en zet er een schaap of geit of varkens op, dan wordt het gras ook kort gehouden 🙂

  2. Als grote hondenliefhebber geniet ik natuurlijk hele erg van deze serie. De stoere labrador met zijn kleine dappere vriendje. Mooi!

Geef een reactie

 
