De man achter de bosmaaier…

Is mijn vader.., gisteren heeft hij ’t gras nog in 7 haasten afgedaan anders was het er helemaal niet meer van gekomen aangezien het vandaag al opnieuw goed aan het regenen is. Leek mij wel een leuk ideetje om dit te proberen vastleggen, al moet ik zeggen dat na bewerking en plaatsen op WordPress ik opnieuw merk dat om de één of andere reden WordPress niet zo opgezet lijkt met het vierkante fotoformaat. De foto’s ogen nogal onscherp op het eerste zicht maar na vergroten is dit niet langer het geval…  Zijn reactie na het zien van de foto’s was ‘Miljaar ik ben nen ouwe mens geworden.’ Mijn idee daarover is dat dit nog best meevalt voor zijn 71 jaar… 🙂

Zulk een soort fotografie spreekt mij wel enorm aan al weet ik wel dat ik hier nog enorm veel te leren heb, zoniet alles…  Aangezien mijn onderwerpen meestal statisch of zelf in scène gezet zijn valt het niet direct mee om super resultaten te behalen, maar zoals in de voetbal ‘ Niet geschoten is altijd mis.’ 😀

~ door Sven op mei 15, 2012.

3 Reacties to “De man achter de bosmaaier…”

  1. Dat is een leuke instelling!
    Stel je pa maar gerust, hij mag er best zijn voor zijn leeftijd 🙂

  2. Mooi portret van de man, je pa of niet!

  3. Een leuke serie is het geworden! Mooi in z/w omgezet.

    Ik heb het probleem van onscherpte en verplichte fotomaten ook gehad. Ben nu heel tevreden met mijn blogs. Je hebt keuzes in formaat maar ook bijvoorbeeld het wel of niet gebruiken van een sidebar. Gewoon even doorzoeken tot je helemaal tevreden bent 🙂

Geef een reactie

 
