The unknown guest…

Sinds enkele dagen krijgen we regelmatig bezoek van een onbekende gast…  Het beestje is heel schuw en liep in den beginne direct weg maar eergisteren kon ik het toch wat eten en drinken geven… Deze morgen zat het al te wachten op een nieuwe maaltijd en kwam het zelfs enkele keren stukjes vlees uit mijn hand eten. 🙂 Of ze een thuis heeft weet ik eigenlijk niet want ze is niet echt mager maar toch zien we ze vrij veel opduiken dus denk ik eerder dat ze niet echt gebonden is aan een bepaalde plaats maar rondzwerven verkiest… 😀

~ door Sven op mei 16, 2012.

3 Reacties to “The unknown guest…”

  1. Je hebt een aantrekkelijke manier van fotograferen en bewerken. Mooie portretjes van deze ‘unknown guest’

  2. Dank u, zoiets is leuk om te lezen… 🙂 ja ik probeer graag iets uit, varieren in mijn onderwerpen al probeer ik ook om in mijn bewerkingen niet te ver te gaan, das soms niet altijd even makkelijk…

  3. je hebt dit schitterend gedaan met mooie bewerkingen!

Geef een reactie

 
