Eerste stappen…

Wanneer mijn ‘model’ zijn eerste stappen gezet heeft weet ik niet, wat ik wel weet is dat dit mijn eerste stappen zijn om mensen en dan meerbepaald kinderen te fotograferen… Aangezien ik terug iets minder tijd heb om echt veel met mijn blog bezig te zijn post ik er nu al eentje en later op de week zal waarschijnlijk de rest volgen… 🙂 Opmerkingen zijn altijd welkom want zoals ik zei ervaring heb ik hier helemaal niet mee… 🙂 Wel is het zo dat dit smaakt naar meer, het kind snapt nog niet helemaal wat je aan het doen bent dus zijn het spontane poses… Momenten uit een kind zijn ontdekkingstocht van de wereld rondom hem… 🙂

~ door Sven op mei 22, 2012.

4 Reacties to “Eerste stappen…”

  1. Mooi portret!
    Misschien ook mooi als de achtergrond wat vager is zodat het kind er meer ‘uitspringt’.

    • Inderdaad, dat merk ik ook maar met deze lens en in die situatie had ik daar niet echt de mogelijkheid voor… Misschien ooit nog eens eentje bij aanschaffen… 🙂

  2. Het kindje naar voor halen en diafragma vergroten. Kan je geen foto’s plaatsen met de exif-gegevens er nog in? Of heeft WP geen module die de Exif kan weergeven naast/onder je foto?

    • Of WordPress die mogelijkheid heeft weet ik niet, ik weet wel hoe ik dit moet doen hoor, het is maar dat ik met de afstand van het kind tot de achtergrond geen kant opkon en ikzelf ook niet om genoeg beeldvullend beeld te krijgen, aangezien ik niet van overmatige crops hou was dit de enige optie… Op foto’s die volgen zal men wel merken dat de achtergronden minder scherp zijn al is f3.5 max waarde bij dit objectief…

Geef een reactie

 
