Tenerife

Na wederom een lange periode van inactiviteit op vlak van fotografie heb ik tijdens ons verlof op Tenerife de draad nog es opgenomen… Mijn opener is de Teide, een slapende vulkaan. Het is ook meteen het hoogste punt waar we gestaan hebben, deze is genomen vanop ongeveer 2.000m. Door de bosbranden zijn er grote gebieden van het natuurpark eromheen vernietigd en geeft het soms een trieste aanblik, maar waar ik mij vooral kan aan storen is dat (ook al ben ik zelf een roker) er nog steeds domme toeristen hun sigarettenpeuken achteloos weggooien… Of hoe dom eens mens kan zijn…

~ door Sven op augustus 20, 2012.

2 Reacties to “Tenerife”

  1. Welkom terug 🙂

    • Dank u, al zal het waarschijnlijk weer in stukken verlopen… Straks begin is het verlof voorbij en begin ik terug te werken en dan is het vrij moeilijk om regelmatig iets te plaatsen… 🙂

Geef een reactie

 
