Pentax K-1000

Onlangs cadeau gekregen, hij is wel defect maar de vriendelijke schenker dacht dat ik de objectieven ook mijn camera kon gebruiken… Verder kon ik hem ook gebruiken om zelf nog eens iets in elkaar te proberen steken… En voila dit is het resultaat oude analoge kapotte camera’s die toch nog hun nut hebben… Althans toch voor mij… 🙂 Zal nog es naar enkele modellen op zoek gaan…

~ door Sven op augustus 23, 2012.

2 Reacties to “Pentax K-1000”

  1. Mijn eerste was ook een pentax, werkt nog en ligt in mijn kast. Heb er onlangs twee oude afga’s bij gekregen die ook nog werken. Dus binnenkort op zoek naar ZW filmpjes en dan een goed onderwerp ….

    • Ja aan analoog fotograferen ga ik mij niet meer wagen, maar gebruik ze wel graag als onderwerp in foto’s om een beetje een nostalgisch gevoel te proberen creëren… Veel succes met het analoog fotograferen… 🙂

Geef een reactie

 
