Basisschooltje de Vierwegen

Na mijn fotoreeks gisteren van het leegstaande gebouw in Gent herinnerde ik mij dat ik deze zomer hier in de buurt een leegstaand schooltje bezocht had met de bedoeling er enkele foto’s te nemen… Deze zijn in de vergeethoek geraakt en nu heb ik ze dus eindelijk afgewerkt… Ikzelf heb geen band met het schooltje aangezien ik er nooit geweest ben, voor mijn vriendin ligt dat ietwat anders zij is daar tot het 6de leerjaar geweest… 🙂 Nu staat het te verkommeren al hoor ik geruchten dat het een nieuwe bestemming zou krijgen, namelijk een rusthuis… Direct een complete omschakeling.., van de allerjongsten naar de ouderen en zorgbehoevenden onder ons… 🙂

schooltje schooltje schooltje schooltje schooltje schooltje schooltje schooltje

~ door Sven op december 18, 2012.

6 Reacties to “Basisschooltje de Vierwegen”

  1. Knappe reeks!

  2. ook weer goed gedaan, je hebt echt talent!!!!

  3. Merci, heb er een beetje gevoel proberen insteken… 🙂 Ik moet juist eens leren om mijn foto’s sneller af te werken…

  4. Mooie urbex fotografie !

  5. heel mooie foto reeks ik heb er zelf ook naar school geweest en vind het jammer dat er niet veel meer fotos zijn gemaakt maar wel zeer mooi

Geef een reactie

 
