Light trails

Mijn versie van een stadspark vol met kerstverlichting… De camera stond nog op sluitertijdvoorkeuze maar had het te laat door, aangezien mijn parkeerticket vervallen was had ik enige haast en kon ik dus geen andere meer maken… Bij thuiskomst de foto’s naar de pc overgezet waarbij ik deze na nadere inspectie deze toch wou houden… Waarom weet ikzelf ook niet precies…  🙂  Bij deze zal het meteen ook de laatste foto van 2012 zijn, dus hierbij wens ik iedereen een gelukkig en gezond 2013 vol van mooie momenten… 🙂

Light trails

light trail

~ door Sven op december 31, 2012.

5 Reacties to “Light trails”

  1. Ik hou er toch van hoor! Intrigerend.

    Ik vond een sterretje voor de deur
    Het had een glinsterende gele kleur.
    Ik nam het voorzichtig op en zei:
    “dit jaar krijg jij dit sterretje van mij”
    Ik wens je een jaar vol vreugde en zonneschijn
    Een jaar waarin verdriet en zorgen twee vreemden zijn.
    Een jaar waarin vrienden komen en nooit gaan
    En waarin geen plaats is voor een traan!
    Ik wens je mooie en gelukkige feestdagen toe.
    Een gelukkig 2013!

  2. Toch wel heel bijzonder geworden!

  3. De bovenste vind ik zeker geslaagd als abstract beeld!

  4. Ik had hier vorige week op gereageerd maar dat is blijkbaar in het zwarte digitale gat verloren gegaan. In herhaling dus: ik vind de tweede het meest geslaagd als abstractje.

  5. Oei ja, nu zie ik de vorige reactie maar heb er blijkbaar wel geen melding van gekregen want dat zou ik me herinneren…

Geef een reactie

 
