Gestopt met roken…

Bij het nemen van deze foto’s kwam ik tot het besef dat ik ik inmiddels ook al een dikke 2 maand gestopt ben met roken maar er toch nog vrij regelmatig aan denk… Verder ga ik proberen om een complete serie rond dit thema te maken…

Gestopt met roken

Asbak

~ door Sven op januari 22, 2013.

6 Reacties to “Gestopt met roken…”

  1. Mooi Sven… proficiat, ik ben sinds november… euh… 5 jaar ( wat gaat dat snel) gestopt en ik heb daar nog geen seconde spijt van! Volhouden… telkens als je zin hebt naar een stokje… maak nog zo’n prachtfoto!

  2. Volhouden Sven…ik ben inmiddels 15 mnd gestopt…

  3. Ja deze keer ben ik echt zinnens om vol te houden, heb al genoeg mislukkingen achter de rug… 🙂

  4. Twee maand reeds volgehouden, dat is zeker al een overwinning Sven!
    Ben geen roker maar ik weet dat het niet makkelijk is om vol te houden.
    Moest ik zelf roken dan zou de goed gekozen nabewerking van de tweede foto me zeker alle goesting ontnemen 😀

  5. Knap dat je bent gestopt. Er mooie foto’s! Bewerk je je foto’s altijd in photoshop? Zo ja nog tips? 🙂

    • Merci 🙂 Ik bewerk ze niet altijd, hangt af van de situatie of welk ik effect ik probeer te bereiken… Contrast en niveaus probeer ik naar mijn zin af te stellen… Silver Efex Pro is een fantastische plug-in in Ps, kan je veel creatieve effecten mee bereiken… 🙂

Geef een reactie

 
