Franklin D. Roosevelt @ Paris

Sinds gisterenavond terug van Parijs, Ik had schrik van het weer dat we daar zouden krijgen maar vergeleken met de koude en sneeuw hier is het meer dan meegevallen… 🙂 In de loop van de week of weken zal ik mijn foto’s afwerken en op mijn blog plaatsen. Dit is er alvast eentje van… De metro van Parijs is eigenlijk ronduit fantastisch om je vrij snel te verplaatsen en voor mij ook om in te fotograferen (kom ik  later nog op terug)  Deze halte was op dat moment één van de weinige zo goed als lege metrostations… 🙂

metro Franklin Roosevelt

~ door Sven op maart 12, 2013.

Geef een reactie

 
