Eiffeltoren bij daglicht…

De Eiffeltoren is eigenlijk al van langs alle kanten plat gefotografeerd en 2 jaar geleden heb ik dat dan ook gedaan maar dan vooral wanneer het donker was. Dus nu heb ik toch ook nog enkele plaatjes bij daglicht… 🙂 1 van den 4 poten of toegangen was gesloten voor renovatiewerken dus de wachtrijen waren zeer lang, enerzijds zou ik er ook graag eens bovenop staan maar anderzijds kan ik het geduld niet opbrengen. 2 jaar geleden niet en nu dus nog steeds niet… 🙂

Eiffeltoren Eifeltoren lift

Eiffeltoren

~ door Sven op maart 14, 2013.

Eén reactie to “Eiffeltoren bij daglicht…”

  1. One line je tickets bestellen Sven, en je loopt zo iedereen voorbij. Ik deed het vorig jaar. Echt de moeite!

Geef een reactie

 
