Parijs moet wel de stad van de liefde zijn…

Hier even de schroom overwonnen en dan toch enige vorm van “straatfotografie” durven uitoefenen… 🙂 Aan bruidsparen in Parijs is er echt geen gebrek, na er 17 voorbijgelopen te hebben heb ik er uiteindelijk 2 durven fotograferen met hun fotograaf erbij… (Leek mij wel iets hebben.) De tweede foto is mijn persoonlijke favoriet…

Bruidspaar Bruidspaar

~ door Sven op maart 15, 2013.

2 Reacties to “Parijs moet wel de stad van de liefde zijn…”

  1. Ik vind vooral de bovenste grappig, Sven.

    • Ja, ik eigenlijk ook wel,zeker omdat ze mij opmerken net op het moment dat ik wil afdrukken… Ik had mij eigenlijk aan een kwade reactie verwacht maar het was loos alarm 🙂 het doet mij ergens een beetje denken aan een scene uit een film maar kan het niet direct plaatsen…

Geef een reactie

 
